Сучасний урок, як теоретичного, так і виробничого навчання – це далеко не одноманітна та єдина структурно-змістова схема. Тому кожний педагог визначає для себе ті форми роботи, які для нього найбільш прийнятні, відповідають тій парадигмі, якій він віддає перевагу в роботі. Головне, що сьогодні урок розглядається не тільки як діяльність педагога, іншими словами, як форма навчання, а й як діяльність учня.

Кожному уроку потрібна відмінна підготовка, сучасні методи, висока якість. А кожному учню потрібні глибокі і міцні знання та вміння – це вимоги сьогоднішнього часу.

«13» травня 2014 року було проведено майстром виробничого навчання Циганенко В. О. урок виробничого навчання в групі №33 на тему

«Зміни статей балансу у відповідності до господарських операцій».

Урок проведений з використанням сучасних технологій навчання. Форми і методи стали цікавими для учнів, підвищилась їх активність на уроці, розвивається і творче, і логічне мислення, зростає продуктивність праці, якість знань, спроможність учнів розв’язувати проблемні виробничі завдання, взаємодопомога, вміння працювати в колективі.

/Files/images/urok_v_n/1398320922989.jpg

/Files/images/urok_v_n/1398320872331.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 22