Тиждень перукарської справи – це своєрідний творчий звіт, демонстрація досягнень як викладачів, майстрів, так і учнів. Специфічною ознакою цього заходу є відкритість і неформальність, настанова на швидку реалізацію особистості значущого задуму «на кінцевий результат». Предметний тиждень з перукарської справи характеризується багатоаспектністю. Він дозволяє учням спілкуватися з широким колом естетичних явищ, стає джерелом різноманітних творчих вражень.

Тиждень перукарської справи в ліцеї – це багатоаспектний інтегрований комплекс навчально-виховних заходів з предмета, спрямований на закріплення, збагачення та поглиблення знань та умінь учнів із перукарського мистецтва й розвиток творчої майстерності , як майстрів в/н та викладачів спецдисциплін, так і учнів.

Головні завдання проведення предметного тижня із перукарської справи:

· Розвиток інтересу учнів до перукарської справи;

· Поглиблення і поширення знань учнів з предмету;

· Сприяння розвитку професійної культури спілкування учнів;

· Виявлення професійно обдарованих дітей;

· Організація неформального учнівського спілкування, сприяння самоствердженню та самоорганізації учнів;

· Розвиток самостійної творчості учнів;

· Удосконалення професійної майстерності в майстрів в/н та викладачів;

· Обмін досвідом, поповнення методичної скарбнички педагогів.

Серед принципів організації позакласної роботи із перукарської справи назвемо такі, урахування яких забезпечуватиме високу ефективність предметного тижня:

· Принцип тісної взаємодії позакласної роботи з уроками перукарської справи;

· Принцип між предметного зв’язку.

До названих потрібно додати також принцип залучення різноманітних видів діяльності учнів: навчальної, ігрової, виконавської, художньої тощо; принципи зацікавленості, масовості та видовищності.

Пропоную орієнтовний план тижня перукарської справи, укладений за тематичним принципом.

ПЛАН - ГРАФІК

проведення тижня Перукарської справи

«Здорова краса»
Девіз: «Від творчого вчителя — до творчого учня».

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд2.JPG

Дата

Зміст заходу

Термін проведення

Місце проведення

Виконавець

Відповідаль

ний

03.06.

1. Тематична лінійка.

8.30–9.00

Учбовий корпус

Учні групи №102

Супрун О.Б.

2. Випуск газети «Модний олімп»

Учні групи №102

Супрун О.Б.

3. Виставка малюнків на тему: «Історичні зачіски».

Учбовий корпус

Учні ліцею

Супрун О.Б.

4. Практична робота : «Виконання історичних зачісок»

9.00-11.25

Кабінет №13

Учні групи №101 і №102

Супрун О.Б.

Жарєнова В.О.

Корецька О.В.

5. Виставка учнівських рефератів.

11.55–14.20

Кабінет №13

Учні групи №101 і №102

Супрун О.Б.

6. Презентація:

«Історія розвитку перукарської справи».

12.45-13.35

Кабінет №13

Учні групи №102

Супрун О.Б.

7.Показ історичних зачісок.

13.35-14.20

Кабінет №13

Учні групи №101 і №102

Супрун О.Б.

04.06.

1.Майстер-клас : «Ламінування волосся»

8.30-10.05

Кабінет №13

Супрун О.Б.

2.Майстер-клас : «Святкові зачіски - без шкоди для здоровя волосся»

10.15-11.50

12.20-13.55

14.05-15-40

Кабінет №13

Корецька О.В.

ЖарєноваВ.О.

Супрун О.Б.

05.06.

1. Майстер-клас:

«Локони різних видів– без шкоди для здоровя волосся».

8.30-10.05

Кабінет №13

Учні групи №102

Супрун О.Б.

2. Майстер-клас: «Зачіски з елементами плетення кіс».

10.15-11.50

Кабінет №13

Учні групи №102

Супрун О.Б.

3. Майстер-клас: «Тату менді (хною)».

14.05-13-40

Кабінет №13

Учні групи №102

Супрун О.Б.

06.06.

Олімпіада з перукарської справи: «Перукарське казино»

8.30- 14.50

Кабінет №13

Учні групи №101 і №102

Супрун О.Б.

07.06.

1. Практична робота: «Виконання зачісок , відповідно до обраного стилю».

2. Презентація стилів .

3. Показ зачісок.

9.00-11.25

11.55-12.40

12.45-13.30

Кабінет №13

Кабінет №13

Кабінет №13

Учні групи №101 і №102

Учні групи №101.

Учні групи №101 і №102

Супрун О.Б.

Жарєнова В.О.

Корецька О.В.

Супрун О.Б.

Супрун О.Б.

Оголошення про проведення тижня перукарської справи оприлюднюється не пізніше ніж за тиждень.

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд3.JPG

Понеділок

Тематична лінійка.

Слова вчителя:

Класик стверджував, що в кожної людини мають бути прекрасними і думки, і одяг, і тим більше – зачіска. Від порядку на голові, вважають психологи, залежить і повага до себе, і погода в сім’ї, і успіхи на роботі, і рівень розвитку цивілізації.

Перукар (перукар-модельєр) – це одна з самих давно відомих і поважних професій. В народі кажуть, що зробити людину красивою можуть два майстри – один з них кравець, а другий – перукар. І це правильно, адже вдало підібрана зачіска, вмілий макіяж можуть не тільки змінити зовнішній вигляд людини, але й поліпшити її внутрішній стан, зробити її на певний час щасливою. Кожне обличчя – загадка, і перукар повинен щоразу її розгадувати, знаходити єдність, гармонію між зачіскою та овалом обличчя, розрізом очей і загальним стилем людини. Роботи перукаря можна порівняти з творчістю художника. Ця професія належить до професії художнього типу.

Люди у всі часи прагнули бути красивими, і тому професія перукаря завжди була досить престижною, такою вона залишається й нині. Справжнього майстра відрізняє бездоганний художній смак, образне мислення, творчій підхід до своєї справи, вміння спілкуватися з людьми. Для майстра важливо і необхідно завжди мати хороший настрій, дарувати його своїм клієнтам..

Слова учнів:

Усі професії почесні,

Це добре знаєм я і ти.

Та вибрати одну потрібно

І йти постійно до мети.

Ми презентуємо сьогодні

Професію перукаря.

Вона для всіх завжди сучасна –

Від жебрака до короля.

Професію цю знали

Ще наші предки на Русі,

Цирульниками їх ще звали,

Голили бороди усім.

А «перукар» - новеньке слово

До нас із Франції прийшло

І в нашу мову калинову

Надійно увійшло воно.

Бо ця професія потрібна

Усім, хто має гарний смак,

Хто доглядає за собою,

Ну без перукаря ніяк.

Перукарі – це творчі люди.

Фантазія у них працює без кінця.

Потрібно так побачити людину,

Щоб зачіску дібрати до лиця.

Так, перукар – це також і психолог,

Бо у клієнта кожного свій смак.

А зачіска – важлива для людини,

Її не можна вже зробити абияк.

Ну що ж, коли ми так почали говорити,

Скажу, що і художник перукар.

Він із волосся створює шедеври,

Як композитор, скажем, чи маляр.

Ну, якщо так, то й лікар він, напевно,

Волоссю допомогу надає,

Якщо воно послабло, нездорове,

То засоби для лікування є.

Крім того, він ще й гарний співрозмовник.

Ознака майстра справжнього – це те,

Що він, працюючи, вас ще і консультує,

Поради необхідні вам дає.

Перукарем у час наш бути модно,

І хоч працює часом до зорі,

Та плата за роботу відповідна

Тому ми кажемо: «Ідіть в перукарі».

Так. Ця професія життєво необхідна,

Бо ми із вами прагнемо краси.

Лиш досягти вершини вам потрібно,

І цю красу у люди понести.

Він – художник від природи.

Почуття краси і вроди

У душі своїй несе,

Задля цього зробить все.

Підстриже і підфарбує,

Гарний настрій подарує.

Золоті у нього руки,

Робить зачіски й перуки.

І красу, що в ньому є,

Добрим людям роздає

Пропонуємо вам тематичну газету , присвячену «Здоровій красі».

Бажаємо вам бути здоровими, красивими й успішними.

.

Тематичний випуск газети

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Методична розробка проведення тижня.jpg

Готуючи газету, учні самовдосконалюються та поглиблюють знання зперукарської справи. Відповідальність за подання цікавого матеріалу в газеті, сприяє професійному та творчому підходу до справи.

Тематичний випуск газети «Модний Олімп» сприяє зацікавленості учнів ліцею як до проведення тижня, так і до перукарської справи взагалі. Матеріал газети розширює кругозір читачів про догляд за волоссям та його оздоровлення, психологічні тести допоможуть визначити тип волосся, а також багато корисних порад, які допоможуть бути здоровими та красивими.

Виставка учнівських малюнків

Виконуючи тематичні малюнки, в учнів розвивається образна уява, зявляються ідеї, поглиблюються знання із базового предмету, набувають досвіду власної творчої діяльності.

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд4.JPG

Виставка постижерних виробів учнів І курсу

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд5.JPG

Виставка рефератів та презентацій

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд7.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд6.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд8.JPG

Практичне виконання історичних зачісок

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд9.JPG

Виконання учнями історичних зачісок сприяє поглибленню знань з предмету, формуванню стійких якостей особистості робітника професіонала; виховує потребу у творчості, в удосконаленні естетичного смаку.

Презентація проекту
«Історія розвитку Перукарської справи»

Презентація проводилась у спеціально оформленому кабінеті Перукарської справи.

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд10.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд11.JPG

Гості свята

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд12.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд13.JPG

Ведучі проекту : викладач спецдисциплін Супрун О.Б.,

учні І курсу Кишко Наталія та Адаменко Юлія.

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд14.JPG

Кожен слайд презентації відображає зачіски певної епохи, її культуру.

Музичний супровід також відповідає стилю даної епохи, який відображається на екрані.

Показ історичних зачісок

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд15.JPG /Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд16.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд17.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд18.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд19.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд20.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд21.JPG /Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд22.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд23.JPG

Моделі у супроводі своїх майстринь

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд24.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд25.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд26.JPG /Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд27.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд28.JPG

Вівторок

Майстер – клас «Ламінування волосся»

Проводить викладач спецдисциплін Супрун О.Б.

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд29.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд30.JPG

Майстер – клас

«Святкові зачіски без шкоди для здоров’я волосся»

Проводить майстер в/н Жарєнова В.О.

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд31.JPG

Моделюючи зачіску, майстер застосовувала елементи локонів, валик та плетення кіс. Локони виконувались холодним способом(на пальцях), підсушувалися феном.

Майстер – клас

«Святкові зачіски без шкоди для здоров’я волосся»

Проводить майстер в/н Корецька О.В.

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд32.JPG

Для моделювання зачіски, майстер застосовувала стайлінговий засіб для захисту волосся від шкідливого впливу прасочки.

.

Середа

Майстер клас «Різні види локонів без шкоди для здоров’я волосся»

Проводять учні І курсу, групи №102

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд33.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд34.JPG

Творчий процес моделювання зачісок за допомогою локонів різних видів

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд35.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд36.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд37.JPG

Усі зачіскимоделювалися із елементами локонів. Локони виконувалися за допомогою прасочки, що є інновацією у технологічному виконанні локонів.

Майстер клас «Плетення кіс»

Проводять учні І курсу , групи №102

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд38.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд39.JPG

Майстер – клас «Тату-менді (хною)»

Виконують учні І курсу, групи №102

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд40.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд41.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд42.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд43.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд44.JPG

Четвер

Олімпіада з Перукарської справи

«Перукарське казино»

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд45.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд46.JPG

Спостерігачі та незалежне журі «Перукарського казино»

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд47.JPG

Учасники – учні групи №101 та 102; ведуча – викладач спецдисциплін Супрун О.Б.

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд48.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд49.JPG

Моменти гри

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд50.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд51.JPG

Підведення підсумків

П’ятниця

Презентація «Стиль та мода»

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд52.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд53.JPG

Гості свята

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд54.JPG

Ведучі учні групи № 101

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд55.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд56.JPG

Підведення підсумків

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд57.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд58.JPG

ІІІ місце : Приходько Феня та Мастикаш Анастасія (учениці І курсу, групи № 102)

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд59.JPG/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд60.JPG

ІІ місце : Адаменко Юлія І місце : Кишко Наталія

(учениці І курсу , групи № 102)

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд61.JPG

/Files/images/provedennya_tijnya_perukarsko_spravi/Слайд62.JPG

Проведення тижня перукарської справи сприяло підвищенню інтересу учнів до майбутньої професії, удосконаленню професійних знань , умінь та навичок. Завданням даного проекту було : навчити учнів творчо мислити, виробляти ідеї, знаходити шляхи їхньої реалізації на практиці, виховувати потребу у творчості, в удосконаленні естетичного смаку; що було досягнуто. Створюючи проект, в учнів розвивалися навички групової роботи, критичної оцінки колективного проекту й особистого внеску в його здійснення.

Кiлькiсть переглядiв: 346