22.05.2013 року відбувся обласний методичний семінар – практикум викладачів української мови і літератури, світової літератури, художньої культури.

Тема семінару: «Вплив продуктивної технології навчання на розвиток культури мовлення учнів».

Мета:

- підвищити професійну компетентність викладачів з питань впровадження продуктивної технології на уроках;

- презентувати досвід роботи педагогічних працівників гуманітарного циклу Піщанобрідського професійного аграрного ліцею з даної проблеми;

- обмінятися досвідом з даної проблеми.

/Files/images/semnari/Слайд2.JPG/Files/images/semnari/Слайд1.JPG







/Files/images/semnari/Слайд4.JPG/Files/images/semnari/Слайд3.JPG








В проведенні даного заходу взяли участь методист НМК ПТО Волкова О.О., методист ППАЛ – Бадрак М.Ю., викладачі гуманітарного циклу ППАЛ: Бадрак І.М. – викладач української мови та літератури, Ясінська О.В. – викладач художньої культури, Бадрак М.Ю. – викладач світової літератури, Осипенко С.В. – викладач англійської мови, Колісніченко С.В. – викладач історії та викладачі гуманітарного циклу ПТО області.

/Files/images/semnari/Слайд6.JPG/Files/images/semnari/Слайд5.JPG

/Files/images/semnari/Слайд8.JPG/Files/images/semnari/Слайд7.JPG

Семінар було проведено на високому методичному рівні. Серцевина продуктивної педагогічної технології - продуктивний урок.

За рахунок чого досягається гарантована якість педагогічного продукту? Вона досягається лише в одному випадку - суворо дотримуючись вимог педагогічних законів, закономірностей, принципів. Якщо педагог не досягає запроектованого результату, то причина завжди одна - він порушив вимоги законів, закономірностей, принципів. Можна сказати й по-іншому - неправильно активізував причини, від яких будуть залежати кінцеві наслідки (дія найважливіших педагогічних законів і закономірностей детально розглянута в книзі І.П.Підласного «Продуктивний педагог» (Харків:Основа, 2009).

/Files/images/semnari/Слайд10.JPG/Files/images/semnari/Слайд9.JPG

/Files/images/semnari/Слайд12.JPG/Files/images/semnari/Слайд11.JPG

Новітні нейрофізіологічні та педагогічні дослідження, які спираються на тисячолітній педагогічний досвід, дозволили зробити однозначний висновок: результат засвоєння залежить від видів діяльності.

Як працюємо, як напружуємось, які ділянки мозку задіяні під час навчання - такий і матимемо результат.

/Files/images/semnari/Слайд14.JPG/Files/images/semnari/Слайд13.JPG

/Files/images/semnari/Слайд16.JPG/Files/images/semnari/Слайд15.JPG

Викладач української мови та літератури Бадрак Ірина Миколаївна та викладач художньої культури Ясінська Олена Володимирівна презентували відкритий інтегрований урок української літератури та художньої культури на тему: «Квіти – очі землі» (за творчістю Олександра Олеся та Катерини Білокур) з учнями І курсу, групи №32, професії «Оператор комп’ютерного набору; Конторський (офісний) службовець (бухгалтерія)».

/Files/images/semnari/Слайд18.JPG/Files/images/semnari/Слайд17.JPG

/Files/images/semnari/Слайд20.JPG/Files/images/semnari/Слайд19.JPG

/Files/images/semnari/Слайд22.JPG/Files/images/semnari/Слайд21.JPG

Всі з захопленням спостерігали за проведенням уроку, де було застосовано продуктивну технологію навчання та розвиток культури мовлення учнів.

Одним з етапів обласного семінару було проведення засідання методичної комісії гуманітарного циклу з проблеми «Продуктивне навчання як основа розвитку інноваційної особистості».

/Files/images/semnari/Слайд24.JPG/Files/images/semnari/Слайд23.JPG

/Files/images/semnari/Слайд26.JPG/Files/images/semnari/Слайд25.JPG

/Files/images/semnari/Слайд28.JPG/Files/images/semnari/Слайд27.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 34