Педчитання

04.01.2016року в ліцеї під керівництвом методиста Бадрак М.Ю. було проведено педагогічні читання: "Ідеї, практичний досвід, науково-методичні розробки педагогів-новаторів в життя".

/Files/images/2016_rk/pedagogchn_chitannya/PIC_0064.JPG

Професію вчителя називають вічною. З моменту свого існування людина завжди відчувала потребу вчити - передавати досвід молодому поколінню, і вчитися - оволодівати свідомо, цілеспрямовано досвідом життя.

Тисячі професій народжуються і вмирають. Але живуть і до цього часу найдавніші з них - хлібороба, будівельника, лікаря, вчителя.

Та й серед цих вічних професій вчительська посідає особливе місце: вона початок усіх професій.

Змінюються умови й засоби виховання та незмінним залишається головне призначення - вчителя - навчити людину бути Людиною.

Ще Арістотель говорив: "Вихователі ще більш достойніповаги, аніж батьки, бо останні дають нам лище життя, а перші - достойне життя."

Зі змістовними доповідями виступили педагогічні працівники ліцею. Викладач вищої категорії Бондаренко А.І., старший майстер Михайловська Л.І., викладач вищої категорії Синецький С.В. Майстри в/н Кривенко І.І., Циганенко В.О., викладач вищої категорії Кащєєва Н.В., викладач спеціаліст Шатненко О.О., керівник гуртка Процун В.Ф.

/Files/images/2016_rk/pedagogchn_chitannya/PIC_0034 (2).JPG

/Files/images/2016_rk/pedagogchn_chitannya/20160105_132922.jpg

Педагогічна техніка є сукупністю умінь і навичок, необхідних для стимулювання активності як окремих учнів, так і колективу в цілому. До неї входять уміння обирати правильний стиль і так у спілкуванні, керувати їх увагою, темпом діяльності, навичками демонстрації свого ставлення до вчинків учнів.

Серед умінь і навичок педагогічної техніки особливе місце посідає розвиток мови педагога, правильна дикція, "поставлений голос", ритмічне дихання і розумне приєднання до мови міміки і жестів, вміння регулювати власні психічні стани; викликати "на замовлення" почуття подиву,м радості, гніву; володіти технікою інтонування для вираження рідних почуттів (прохання, вимоги, питання, наказу, поради).

Професійна компетентність викладача обумовлює його педагогічну майстерність, яка формується на основі практичного досвіду.

Кiлькiсть переглядiв: 92