Методична комісія з професій тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва та слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування

/Files/images/metod_koms/traktorist/Слайд1.JPG

Шепелюк Олена Валеріївна

Викладач охорони праці, голова методичної комісії

Викладає в ППАЛ з 1995 року

Індивідуальна методична проблема: «Удосконалення, інтенсифікація та підвищення рівня навчально-виховного процесу при вивченні охорони праці, як шлях до формування професійних компетенцій учнів»

/Files/images/metod_koms/traktorist/Слайд2.JPG

Волощук Микола Олександрович

Викладач ПДР

Викладає в ППАЛ з 1990 року

Індивідуальна методична проблема: «Дискусійний метод проведення уроків, як спосіб формування та підвищення професійних компетенцій майбутніх механізаторів»

/Files/images/metod_koms/traktorist/Слайд3.JPG

Левченко Сергій Анатолійович

Майстер виробничого навчання

Викладає в ППАЛ з 2003 року


Індивідуальна методична проблема: «Диференційованість завдань за мірою складності навчального матеріалу та з урахуваннях індивідуальних здібностей і підготовленості учнів на уроках виробничого навчання, як спосіб формування професійних компетенцій майбутніх механізаторів»

/Files/images/metod_koms/traktorist/Слайд4.JPG

Лисенко Тетяна Трохимівна

Старший майстер, викладає агротехнологію

Викладає в ППАЛ

Індивідуальна методична проблема: «Вивчення педагогічного досвіду досвідчених майстрів по впровадженню інноваційних технологій при підготовці кваліфікованих трактористів»

/Files/images/metod_koms/traktorist/Слайд5.JPG

Ліщенюк Микола Ярославович

Майстер виробничого навчання

Викладає в ППАЛ з 2010 року

Індивідуальна методична проблема: «Вивчення педагогічного досвіду досвідчених майстрів по впровадженню інноваційних технологій при підготовці кваліфікованих трактористів»

Викладач тракторів

Викладає в ППАЛ з 2011 року

Індивідуальна методична проблема: «Сприяння технічній грамотності учнів, використання ними навчально-технологічної документації при вивченні предмету трактори, як шлях підвищення професійно-трудової компетентності учнів»

/Files/images/metod_koms/traktorist/Слайд6.JPG

Нікулін Віктор Миколайович

Рудий Віктор Олексійович

Майстер виробничого навчання

Викладає в ППАЛ з 2004 року

Індивідуальна методична проблема: «Впровадження елементів інноваційних технологій при проведенні заключного інструктажу, як спосіб формування професійних компетенцій майбутніх механізаторів»

/Files/images/metod_koms/traktorist/Слайд7.JPG

Кривенко Іван Іванович

Майстер виробничого навчання

Викладає в ППАЛ з 2012 року

Індивідуальна методична проблема: «Вивчення сучасних форм організації навчально-виробничих робіт для підвищення професійної компетентності»

/Files/images/metod_koms/traktorist/8.jpg

Лисич Олександр Миколайович

Заступник директора з НВР, викладач

Викладає в ППАЛ з 2012

Індивідуальна методична проблема: «Вивчення педагогічного досвіду досвідчених майстрів по впровадженню інноваційних технологій при підготовці кваліфікованих трактористів»

Індивідуальні методичні проблеми

Прізвище, ім’я, по-батькові

Які предмети викладає

Методична проблема

1

Волощук Микола Олександрович

ПДР

Дискусійний метод проведення уроків, як спосіб формування та підвищення професійних компетенцій майбутніх механізаторів.

2

Шепелюк Олена Валеріївна

Охорона праці

Удосконалення, інтенсифікація та підвищення рівня навчально-виховного процесу при вивченні охорони праці, як шлях до формування професійних компетенцій учнів.

3

Лисенко Тетяна Трохимівна

Агротехнологія старший майстер

Застосування інновацій на уроках агрономії, як спосіб формування професійних компетенцій

4

Рудий Віктор Олексійович

Майстер виробничого навчання

Впровадження елементів інноваційних технологій при проведенні заключного інструктажу, як спосіб формування професійних компетенцій майбутніх механізаторів.

5

Левченко Сергій Анатолійович

Майстер виробничого навчання

Диференційованість завдань за мірою складності навчального матеріалу та з урахуваннях індивідуальних здібностей і підготовленості учнів на уроках виробничого навчання, як спосіб формування професійних компетенцій майбутніх механізаторів.

6

Ліщенюк Микола Ярославович

Майстер виробничого навчання

Вивчення педагогічного досвіду досвідчених майстрів по впровадженню інноваційних технологій при підготовці кваліфікованих трактористів

7

Нікулін Віктор Миколайович

Трактори

Сприяння технічній грамотності учнів, використання ними навчально-технологічної документації при вивченні предмету трактори, як шлях підвищення професійно-трудової компетентності учнів

8

Лисич Олександр Миколайович

С\г машини, майстер виробничого навчання

Вивчення педагогічного досвіду досвідчених майстрів по впровадженню інноваційних технологій при підготовці кваліфікованих трактористів

9

Кривенко Іван Іванович

Майстер виробничого навчання

Вивчення сучасних форм організації навчально-виробничих робіт для підвищення професійної компетентності

10

Панасевич Олександр Вікторович

Майстер виробничого навчання

Урахування індивідуальних можливостей учнів під час цільового обходу робочих місць, як спосіб формування професійних компетенцій учнів

Деякі аспекти роботи над індивідуальною методичною проблемою

викладачем охорони праці Шепелюк О.В.

Робота над індивідуальної методичною проблемою «Удосконалення, інтенсифікація та підвищення рівня навчально-виховного процесу при вивченні охорони праці, як шлях до формування професійних компетентностей учнів» включає в себе кілька етапів. Насамперед, це вивчення основ психології охорони праці, передового педагогічного досвіду, ознайомлення з документацією (закони, положення, інструкції тощо), ознайомлення та поглиблене вивчення теоретичних основ охорони праці, класифікація і систематизація цих матеріалів.

Важливою ланкою є робота над методичними розробками уроків з охорони праці, використання при цьому інноваційних технологій. Це дозволяє по новому поглянути на кожен окремий урок і вдосконалити досягнутий попередньо рівень викладання.

Наприклад, в 2004 році змінився порядок розслідування нещасних випадків на виробництві, законодавство з цього питання. Довелося досконало вивчити Постанову КМУ № 1112. При розгляданні даної теми на уроці виникла проблема, - занадто великий обсяг матеріалу, мала кількість підручників і складність сприйняття навчального матеріалу учнями. Така ситуація спонукала до змін у викладанні, зокрема, використання схем для пояснення. Наступним кроком стало виготовлення стенду «Розслідування нещасних випадків на виробництві» та застосування комп’ютерного тестування для проведення тематичної атестації. В подальшому, після проходження курсів «Іntel – навчання для майбутнього» та освоєння комп’ютерної програми PowerPoint мною було розроблено презентацію даного уроку, що сприяє кращому його розумінню та засвоєнню учнями. В рамках проекту «Рейтинг» впроваджена тема «Нещасні випадки на виробництві».

Інформаційні тематичні листки з охорони праці та безпеки життєдіяльності кабінетом охорони праці ППАЛ випускаються регулярно з 2006/07 навчального року. Листки розповсюджуються серед класних керівників та майстрів виробничого навчання ліцею з метою інформативної та методичної допомоги при проведенні тижнів з охорони праці та бесід з безпеки життєдіяльності. Освоєння та впровадження програми Microsoft Office Publisher дало змогу перейти на значно вищий рівень оформлення інформаційних листків.

Для підвищення зацікавленості та як один з засобів контролю знань учнів регулярно застосовуються тематичні кросворди. Розв’язання кросвордів по спецпредметам розвиває словниковий запас, сприяє грамотності, активізує мозкову діяльність учнів. Подібну форму проведення уроку можливо застосовувати на різних етапах освоєння знань. Наприклад, в процесі вивчення та засвоєння теоретичного матеріалу, коли можливе використання учнями спеціальної літератури. При закріпленні і контролі знань за темою. В цьому випадку учень повинен розв’язувати кросворд самостійно без підручника. Застосовувались кросворди й при проведенні конкурсів професійної майстерності.

Розробки кросвордів Шепелюк О.В. неодноразово відмічені на конкурсах, зокрема, Головним управлінням Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій в Кіровоградський області грамотою та цінним подарунком за ІІІ місце в конкурсі на кращий кросворд, що проводився в рамках акції «Молодь Кіровоградщини проти надзвичайних ситуацій»; представлена на конкурс з тематики безпеки життєдіяльності, що проводився Добровеличківським РВ УМНС України в Кіровоградський області в 2011 році робота зайняла перше місце.

Кiлькiсть переглядiв: 89