6 лютого 2014 року відбулося засідання членів методичної комісії гуманітарного циклу, які працюють над проблемним питанням комісії на 2013-2014 н.р:

« Теоретичні засади реалізації технологій продуктивного навчання на уроках гуманітарного циклу»

Впровадження технологій продуктивного навчання на уроках гуманітарного циклу змінює відносини учня до викладача. Учню цікаво, немає байдужих. Це навчання, де учень і педагог є рівноправними партнерами. Організація продуктивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, дослідження проблем.

Основі позиції учня:

• учень-творець;

• співрозмовник;

• учень-споживач;

• самостійне отримання знань;

• створення умов саморозвитку з педагогом;

• проектувальник свого життя;

• суб'єкт діяльності.

Педагоги нашої МК всі уроки теоретичного навчання і практичних робіт планують і проводять з використанням новітніх технологій,а саме продуктивного та інтерактивного навчання. Педагогічні технології збільшують відсоток засвоєння матеріалу, це впливає не тільки на свідомість учня, а й на його почуття, волю.Освітні продукти учнів:

• навчання;

• гіпотези, дослідження, твори, правила, живописні картини, тощо;

• установки учнів: поліпшити, досягти, зберегти, взаємодіяти, вдосконалювати;

• праця: результативна, плідна, обміркована;

• відкриття (суб'єктивно нове знання);

• дослідницькі роботи;

Стимулювання інтересу учнів до навчання створюється такими засобами:

—- формувати важливість теми уроку в контексті навчального курсу та майбутнього життя;

—- використовувати цікаві та незвичайні аспекти теми;

-— ідеї учнів опрацьовувати та використовувати на уроці.

/Files/images/metod_koms/zasdannya_mk_gumantarnogo_tsiklu_06022014/Слайд1.JPG

/Files/images/metod_koms/zasdannya_mk_gumantarnogo_tsiklu_06022014/Слайд2.JPG

/Files/images/metod_koms/zasdannya_mk_gumantarnogo_tsiklu_06022014/Слайд3.JPG

/Files/images/metod_koms/zasdannya_mk_gumantarnogo_tsiklu_06022014/Слайд4.JPG

/Files/images/metod_koms/zasdannya_mk_gumantarnogo_tsiklu_06022014/Слайд5.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 19