Основна організаційна форма методичної роботи в ПТНЗ – методичні комісії, які допомагають педагогам удосконалювати форми і методи навчання і виховання учнів. Діяльність методичних комісій безпосередньо впливає на підвищення якості навчання і виховання учнів, ефективність застосування сучасних форм і методів навчання; професійний ріст і методичну майстерність педагогічних працівників.На засіданні МК природничо-математичного циклу, яке відбулося 24.06.2014 року, було розглянуто і обговорено ряд важливих питань.

/Files/images/240614-_zasdannya_metodkoms/IMG_2693.jpg

1 Обговорення Тижня біології, хімії та екології.

По цьому питанню виступила Бондаренко А.І., яка сказала: «Основне завдання тижня полягає в тому, щоб у ньому взяв участь весь ліцей. Яскраві оголошення, повідомлення на загальноліцейних лінійках, завдання групам – все це привертало увагу учнів задовго до проведення предметного тижня і спонукало їх узяти участь у заходах.

На кожен день тижня були заплановані конкретні заходи.

Програмою тижня були охоплені всі групи. Під час тижня випускалися стінні газети, блискавки, готувались презентації, відбувся конкурс фоторобіт учнів ліцею, проводились інтелектуально-розважальні та виховні заходи.

Саме предметний тиждень допомогає вчителю побачити свій актив - учнів, у яких інтерес до предмету вже сформувався і привернути увагу до предмету тих учнів, які поки що цікавляться ним мало. Крім цього даний тиждень став спільною справою, яка згуртувала учнів, дав розкритися їхнім талантам, навчив діяти дружно і організовано.»

/Files/images/240614-_zasdannya_metodkoms/IMG_2710.jpg

2. По другому питанню слухали Кащеєву Н.В., яка ознайомила присутніх з формами та методами організації та проведення самостійних робіт на уроках математики.

Одне з головних завдань сучасної математики – навчити учнів самостійно працювати, оскільки темпи надходження наукової інформації надзвичайно зросли і практично кожній людині, яка може мати роботу та продуктивно працювати, необхідно увесь час поповнювати свої знання, а то й переучуватись, а це можливо лише за наявності сформованих умінь, навичок самостійної роботи.

Головним принципом роботи вчителя математики є організація діяльності учнів, спрямованої на формування не тільки предметних знань і вмінь, але й на розвиток самостійності і творчої активності учнів. Актуальність даної проблеми безперечна, оскільки знання, уміння, переконання, духовність не можна передати від викладача до учня, вдаючись тільки до слів. Цей процес включає в себе знайомство, сприйняття, самостійну переробку, усвідомлення та прийняття цих умінь і понять.

Вчителька ознайомила присутніх із різними видами класифікацій самостійних робіт:

- за дидактичною метою;

- за формами організації навчальної діяльності;

- за характером пізнавальної діяльності;

- за джерелом знань;

- за результатом досягнень учнів.

3.Обговорення та затвердження завдань для проведення моніторингових зрізів контролю якості знань учнів.

Кiлькiсть переглядiв: 37