Підвищення рівня стресостійкості учнів

Сучасні соціальні особливості життя в поєднанні з характерним для учнів віку несформованістю психічних процесів, відсутністю навичок саморегуляції, а також високим рівнем конфліктності, збудливості, швидкою зміною настрою призводять до виникнення негативних емоцій переживаня, розладів і навіть спроб суїциду.

Однак із початком навчального року до проблеми стресу в дітей додається складність і різноманітність учбових завдань, а також дефіцит часу та надлишок інформації. Усе це може спричинити появу негативних емоційних станів, які часто призводять до різних захворювань: соматичних і психічних.

/Files/images/11_veresnya/Фото3173.jpg

У 44-й групі було проведено вправи та прикладні ігри, які навчили володіти індивідуальною, внутрішньо-психологічною здатністю або вмінням долати стресові ситуації, трансформуючи їх у певну пошукову активність значно стійкіші до стресу.


Кiлькiсть переглядiв: 24