Для того, щоб підвищити інтерес учнів до вивчення курсу географії одним із шляхів розв’язання цієї проблеми вважаю позакласну роботу, як невід’ємну складову навчально-виховного процесу. Якщо знання отримані на уроці зацікавили учнів, то це спонукає їх вивчати предмет і після уроків. До того ж добре організована, цікава, різноманітна позакласна робота з предмету – це один із найефективніших засобів пробудження й підтримки в учнів інтересу до географії. Під час проведення уроків учні збагачують знання, розширюють свій кругозір, проявляють ініціативу й самостійність, розвивають індивідуальні здібності, вчаться відстоювати свою точку зору.

26 листопада в 33 групі були проведені інтелектуально-розважальні ігрові уроки на теми: «Географічна мозаїка», «Географічний бокс» та «Географічний футбол».

Методика його проведення полягає в організації заходів, що носять інформаційний та змагальний характер. До уваги учнів були підібрані різнобічні завдання географічної тематики.

Методист Бадрак Марина Юріївна відвідала урок та підвела підсумки.

/Files/images/tejden_storiko__geografchniy_ta_pravoviy_listopad/Слцай33д1.JPG

/Files/images/tejden_storiko__geografchniy_ta_pravoviy_listopad/Слайцд2.JPG

/Files/images/tejden_storiko__geografchniy_ta_pravoviy_listopad/Слайцд3.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 25